Monday, December 19, 2011

melodia poranka


Mój telefon ma dzisiaj dobry dzień na puszczanie piosenek. Po prostu ma wybitną tendencję do trafiania w mój rytm dnia od godziny 7.00 aż do wieczora. Prawie było mi szkoda, kiedy musiałam zdjąć słuchawki i wrócić do szarej rzeczywistości i kuszącej wizji obiadu.

Jeśli was to jednak interesuje są pewne piosenki, które nadzwyczaj świetnie wpasowują się w mój poranek, na przykład SNSD - Telepathy, T-ara - Like the first time, Seo in guk - Shake it up (tak, lubię Koreę o poranku i bynajmniej się tego nie wstydzę) czy też poprostu Hall & Oates albo Counting Crows.

Co do poranków czuję się dzisiaj nad wyraz wyspana chociaż zarwałam trochę noc na pisanie użytkowe, że tak to nazwę, przez co wyjątkowo nie mogłam zasnąć i przez godzinę lub dwie po udaniu się w objęcia kocyka i stosu poduszek jeszcze przyszło mi walczyć z decydowaniem się na którym boku wolę zasnąć.

Doprawdy, nie rozumiem jak działa mój mózg i co musi się w nim dziać kiedy śpię (o ile mi się to nie śni), ale przed zaśnięciem zawsze mam w zwyczaju wyobrazić sobie jakoś godzinę, o której planuję wstać. Staram się jakoś wizualizować ją sobie np. w formie dużej analogowej szóstej trzydzieści na zegarze dworca. Jakimś niezbadanym cudem mój mózg dokładnie wie kiedy jest pora pobudki i zazwyczaj jeszcze obudzi mnie wcześniej tak jak dzisiaj.

Tak czy siak, pomimo tego, że spałam dziesięć minut mniej, po naprawdę nieciekawej nocy, czuję się wybitnie żywa i nawet playlista Siwona mi odpowiada (tak, mój telefon ma imię. Coś dużo tej Korei dookoła!)

Swoją drogą, odkryłam, że tak w porankach największą trudność tak naprawdę nie sprawia czynność doprowadzenia się do pozycji pionowej, a potem kolejno zdatnej do funkcjonowania i nadającej się do pokazania ludziom. Najtrudniejsze jest samo pogodzenie się z faktem, że oto budzik w telefonie wita cię znajomą piosenką, za którą sąsiedzi już drugi rok wróżą ci bliską śmierć, zwiastując nastanie kolejnej w tym tygodniu szóstej trzydzieści, kolejnego wspaniałego początku tygodnia jakim jest poniedziałek/środa/tu wstaw dzień.

No comments:

Post a Comment